Saturday 22 October 2011

Perjumpaan Bersama KK

MEMBACC meneruskan program ke-2 yang bertajuk "Perjumpaan Bersama Koodinator Kursus (KK) AC220" pada 20 Oktober 2011 dimana program ini khas diadakan bagi mendekatkan pelajar Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dengan Koordinator Kursus AC220 dan juga Ketua Pembangunan Pelajar (KPP) yang baru. Koordinator Kursus pada mulanya dikenali sebagai Ketua Program (KP) dan nama ini ditukar kepada Koordinator Kursus (KK) bermula semester ini. Jawatan KK disandang oleh salah seorang pensyarah Perakaunan, Puan Rosliza Bahari manakala jawatan KPP disandang oleh Encik Hasan Bin Husin yang juga pensyarah Perakaunan.

MC Program "Perjumpaan Bersama KK", Nur Auni Binti Zainudin
Program ini dimulakan dengan sesi berkenalan bersama KPP dimana Encik Hasan telah menyampaikan ucapan serta mengingatkan pelajar dalam beberapa perkara penting terutamanya dari segi akademik. Beliau juga telah memberi sedikit taklimat tentang beberapa perkara yang wajib dilakukan mahasiswa/i.
Ketua Pembangunan Pelajar, Encik Hasan Bin Husin
Program diteruskan dengan sesi pengenalan bersama KK dimana Puan Rosliza telah memberi sepatah dua kata yang berkaitan dengan akademik dan sedikit taklimat berkenaan dengan sistem yang disediakan pihak UiTM.
Koordinator Kursus, Puan Rosliza Bahari
Program ini diakhiri dengan montaj serta penyerahan cenderahati kepada KK kita yang disediakan oleh MEMBACC dan sedikit pengenalan tentang MEMBACC oleh President MEMBACC, Amirul Hakim Bin Azani.
Penyerahan Hadiah Kepada Puan Rosliza
President MEMBACC, Amirul Hakim Bin Azani memberi pengenalan tentang MEMBACC

~STRIVE FOR THE BEST~

No comments:

Post a Comment